Snaps

Efter at have set denne udsendelse fik jeg helt blod på tanden på at lave mine egen urtesnapse:

http://fri.tv2.dk/mad-og-opskrifter/2013-05-15-s%C3%A5dan-laver-du-nemt-din-egen-snaps

Så nu er der 2 igang: en med skovmærke og en med granskud. Skovmærkesnaps er super lækker og ikke for stærk. Jeg bruger vodka til mine snapse, da jeg synes at Brøndums er lidt for stærk. Måske jeg skulle gå igang med en rabarber snaps ?

Prøv nye solbærblade til en snaps, bladene overholdes med snaps eller vodka og trækker 1 døgn hvorefter der smages om den skal have længere

Leave a Reply

